Bugün yaptırdıysan cumartesi acilden tekrar yaptır tahlil 2 kat kadar artarsa sağlıklı gebelik diyebilirsin sonrada 2 hafta sonra kontrole gidince ultrasonda bakarlar kasma kendini 2 haftaya kadar kanaman falan da olmazsa herşey iyi gider inşallah ilk etapta