Devlette yapmiyorlar canim renkli ultrason. 16. Haftada ogrenmistim ben cinsiyetini. Ayrintili ultrasona devlet hastanesine gitmistim. Ordada soylediler erkek diye. Renkli ultrason olmasina gerek yok cinsiyeti ogrenmek icin bence.. Umarim ogrenirsin en yakin zamanda ☺