Merhaba arkadaşlar 😊 daha hamileliğimin çok başındayım. Ancak 1 kaybım olduğu için, inşallah sağlıklı bir şekilde 12. haftayı görürsek serklaj yapılacak. Sorum başlıktaki gibi bu süreçte hep yatıyor musunuz? Hiç çalışma hayatına devam eden anne veya anne adayları var mı aramızda? Teşekkürler🥰