pamukpamukoldum 5 haftalık hamileyim Yemek yedikten biraz sonra hemen acıkıyorum Sanki az önce yiyen ben değilim 😳 aralarda meyve yiyorum ama olmuyor gibi ..Benim gibi olan varmı yada ne yapılır bu durumda Kocaamaaan olcam bu gidişle 😜
Hkk0809 pamukpamukoldum aynı sorun bende de var maalesef yemediğim zaman da midem bulanıyormuş gibi oluyor
Motherhoodie pamukpamukoldum ben o haftalarda yiyemiyordum şimdi 14+5 günlük hamileyim sizin gibi çok acıkıyorum ve yemeğe düşkün biri de değilim öyle, o kadar zorlanıyorum ki yerken canım istemeye istemeye yiyorum resmen 😂
ssnnmmm pamukpamukoldum 31 haftalık olduk banada herşey çoook lezzetli geliyor neyi yesem tadı çok güzel 😂
irorkay pamukpamukoldum ben de 10 a gireceğim aynen hemen acıkıyorum ama yiyemiyorum. Çok zorla. İnşallah geçer bu durum en kısa zamanda.
pamukpamukoldum Hkk0809 evet aynen yeşil elma yiyorum Emzik gibi yanımda hep Ama açlığın önğne gecemiyom😁
pamukpamukoldum Motherhoodie 5 haftansonra görürsün diyosunuz bana yani😁😁 obirix mi olcam yoksa öide bulantısından yiyemicemmi o da var
pamukpamukoldum ssnnmmm yaa amaaa 🥰🥰 eşime diyorumki şimdi benim icin yiyorum birazdan bebek icin😁 cokda lezzetli gelmiyo sizin gbi maşallh size 😁🧿