Ylzozprn Merhaba arkadaşlar 20 haftalık hamileyim tsh değerim 2.20 ye düştü doğuma kadar ilaç kullanacağım fakat sormak istediğim gittiğim endokrin özel hastane muayene ücreti çok pahalı 2 dk muayene sürüyor aynı ilaç ile devam her ay çağırıyor.bu konuda devlet hastanesi dahiliye bölümü bakıyor mu giden varmı aranızda acaba
Burcuckmk Ylzozprn dahiliye takibi yeterli oluyor canim her ay duzenli kan verip kontrol olman yetiyor zaten
Btl-Sule Ylzozprn benim tavsiyem endokrinoloji doktoruna gitmeniz çünkü onların dalı dahiliye de bakıyor fakat dediğim gibi uzmanı endokrinoloji bölümü. Direkt randevu alamazsınız önce dahiliyeye randevu alın onlar endokrinoloji bölümüne sevk ederler sonra ki muayenelerinizde direkt endokrinoloji bölümünden randevu alabiliyorsunuz
Ylzozprn Btl-Sule endokrin çok pahalı o yüzden Bir çok kişinin dahiliyeye gittiğini duydum o yüzden sormak istedim
Btl-Sule Ylzozprn araştırma ve üniversite hastanelerinden bahsediyorum onlara ücret ödemiyorsunuz ki bu hastanelerde de endokrinoloji bölümü var
Ylzozprn Btl-Sule anladım ben devletten bahsediyordum üniversite hastanelerinde var ama şu an Pandemiden dolayı zaten gitmek çok zor bakıyormu onuda hiç bilmiyorum o yüZden özele gidiyorum ama fiyat çok fazla yani bir tahlil sonucu 2 dk bakıyor o kadar bunu dahiliye uzmanıda kontrol edebilirse en azından her ay o kadar para vermiş olmam
Healthymom Tsh ‘nın İlk trimesterda 2.5 altı , 2 ve 3. Trimesterda ise 3ün altında olmasını isteriz , genel dahiliyeye gitmeniz de yeterli olacaktır şu aşamada☺️