meraklianne1 Bende oyleyim erkwk hissediyordum butün belirtilerim erkek gibiydi,9 aylık erkek bebegim var ordan biliyırum cünkü,15 +4 deyim hamileyim ve bugun kontrolde kız oldugunu soyledi doktor,saskınım bilemiyorum ayrıntılı ultrasonda emin alacagım galiba