Smyrhkn123 Meraba ilk dozumu olmustum 2.doz hangi haftalara kadar yapiliyo bi süresi varmi 30 haftaligim
Smyrhkn123 Cemrenin_annesi80 hayir valla kart falan verilmedi su zamanda gel denilmedi yarin bi gidiyim asi olmaya geldim derim artik 🤣🤣
Tugce11 Smyrhkn123 o zaman gidin bi söyleyin nerdeyse 2 ay geçmiş üstünden.beni de aramadılar ilkinde ben kendim gittim ikinciye de aşı kartı verdi gün verdi yine aramadılar gittim o gün oldum aşıyı ilgisizlerse yapcak bişi yok biz takip etcez mecbur 🤷🏻♀️
yasemin333 Bir ay arayla yapılıyor aşılar.Kızlar 2.dozumu oldum bugün ilkinde ağrı sızı olmamıştı bu sefer aşı yeri çok ağrıyor acıyor.2.doz daha çok ağrı yapar dedi hemşire bu normal mi ? Kolumu kaldırırken zorlanıyorum
Mom5 Zaten 20.haftada ilk doz yapılıyor 1 ay sonra yine yapıcaz deniyor yani 24. Haftada yada 25.haftada falan ben takip ettim beni de kimse aramadı gittim vuruldum bence bu durumu aramazlar diye düşünüyorum bilemiyorum
Nuray23 Smyrhkn123 aşi karti vermeleri lazimdi aslinda. Siz ilkinden 1 ay sonraya kendiniz ayarlayin gidin😊 baya ilgisizlermis anlasilan
ssnnmmm Smyrhkn123 biran önce gidin ikinci doz doğumdan 1yada 2ay önce yapılmış olması gerekiyor tam hatırlamıyorum
Sedaerhan Smyrhkn123 ikinci doz otuzuncu haftaya kadar yapılıyor diye biliyorum saglık ocagına gidin mutlaka hafta dolmadan
Kizimveoglumm Smyrhkn123 yanlış yönlendirmek istemem ama bende geç kaldıgım için ikinci dozu vurulmadım aradan 1 ay geçtimi yapıyolar genelde sonrasında erken dogum oluyormuş diyorlar ama ne kadar dogru tabi bilmiyorum yinede araştırıp doktora sorun yine diyorum emin değilim duydugumu söylüyorum