39+2 gunluk hamileyim anneler. Bugun 10 da kontrolum vardi gittim nst cok hafif sancilarim cikti cati muayenesi oldum ilk defa 3.5 4 cm acilmam varmis. Yatisini yapiuyorum dedi doktorum ama ben hazirliksiz gittigim icin kabul etmedim yarin 8 de suni sanci ile bslatacaklar dualarinza benide katarsaniz cok sevinirim adim asli soyadim tan☺️