Kubra33 Çatı muaynesi kaçıncı hafta yapılmalı? 35+2 haftalığım doktorum yapmak istedi. Erken değil mi sizce?
Seliminannesi23 Kubra33 erken cnm 39+2 yim bugun yapildi cokta abartilcak bisey degil ister istemez insan kasiyor kendini ama saniyelik bisey emin olun🤲🏻❤️😊
Gizocano Kubra33 o zaman erken ama bir zararı da olucağını düşünmüyorum bende 36 da oldum ama ağrım var diye