Sumc Erzurum’da yaşıyorum normalde kontrollerimde burda ama tüp bebek tedavisi ile oldu gebeliğim jinemed tüp bebek merkezindeki doktoruma Doğum yapmayı düşünüyorum ☺️ anlaşmalı fotoğrafçıları var mı hiç bilmiyorum Doğum fotoğrafçısından ziyade yenidoğan çekimi yaptırmayı düşünüyorum ☺️