Sesu Gebelik 25+1 haftadayım kasıklarımda, göbeğin alt kısmında ağrım var ayrıca belim ve başım ağrıyor bu ağrılar normalmi lütfen yardım edin yürürken vajina bölgem bile ağıryor uzaninca ağrı geçiyor hareket edince hissediyorum ağrıyı.
maria12 Sesu canım bende de oluyor. Bu haftalarda normalmiş. senin dediğin gibi özellikle yürürken sanki zor yürüyorum bazen
H-melek Sesu aynı şikayetleri doktoruma söylediğimde rahim genişlediği için olduğunu söyledi ve kasılmaları engellemek için magnezyum verdi. Yaklaşık 3 gündür kullanıyorum çok şükür bugün çok iyiyim
Buccu Korkutmak istemem umarım öyle birşey de olmamıştır ama Benimde aynı şikayetlerim vardı açılmam olmuş 2 gün hatta 3 gün hastanede yattım şimdide evde yatıyorum. Erken doğum riskim var. Şuan 24+5’deyiz. Ben şikayetlerimi söylediğimde dr hemen yanına çağırmıştı
Sesu Buccu allah korusun hepimizi kızlar dün tetanoz aşısı oldum oda yan etki yaptı sanırım ılık bir duş alsam sorun olur mu