Bsrsr bende öyle oldum canım ilk gebeligim kimyasalla sonuçlandı yanlış değilsem adetimin 3. Günü geçince kanamam olmustu sonra 2 veya 3 ay sonra tekrar hamile kaldım şimdi 29 haftalığım çok şükür sende kalırsın stres yapma yeterki ben kimyasaldan sonra doktorum bütün vitaminlerime baktı hepsi düşüşteydi önce onlari duzelttik depolari doldurduk cok sukur hamile kaldim stres yapma uzulme yeterki hersey olyr Allahın izniyle 😊