Kızlar ben 31+4 haftalık hamileyim ama iki gündür bebeğimin hareketleri azaldı sanki normalde uzandigimda dinlendigimde hemen tekmelerini yada hareketlerini hissederdim ama iki gündür resmen zorla hareeket ettiriyorum 😣normal midir acaba doktora gitmem gerekiyor mu benimle aynı haftalarda olup ayni durumu yaşayan varmı acaba 😢😢