Gebelik Testi yaptım testte pozitif çıktı doktora gittim kanda da pozitif mi diye kandada gözüktü ama ultrasyonda gözükmedi çarşamba günü tekrar çağırdı gittim kese gözükdu çarşamba akşamı da lekenme oldu onemsemedim yerleşme lekelenmesi sandım perşembe akşamı lekenme kırmızıya dönüklesmeye başladı acile gittim düşük tehlikesi varmış ondada düşük iğnesi vuruldum ve progeston ilaci verdiler haftaya tekrar gel dediler bugün tekrar gittim riskli dedi perdeli bir rahme benziyor dedi iğne den 3 tane daha verdi progeston ilacıni sabah akşam kullanmam gerektiğini soyledi böyle bir hamilelik geçiren varmi lekelenmem de hala devam ediyor düşük tehlikesi olupda doğum yapan varmi aranızda