Sevim555 Bugün şehir hastanesinde muayeneye geldim ilk muayneme göre hamileydim. Ama şuan doktor bana bebeğin gelişmediğini ex oluğunu söyledi. Ne yapmam gerek kürtaj olmalımıyım sizce