Ekksl benim de 6,5ti sanırım, hayır yaptırmadım ve bunu bana söyleyen kendimi doktorum değil perinatoloji idi. Sonrasında da bi kaç doktora ve Prof a gittim, her şeyden önemlisi o şuan bi can dedim kötü bir şey olsa dahi fark etmeyecekti benim için.. ve yine herkesin kendi görüşü ama ben bu testleri biraz da para için yaptırdıklarını düşünüyorum özel hastanelerin.. bir şey yoktur inşallah siz içinizi rahat tutun 🙏🏻