Leylaaa38 ben de ilk tüp bebek denemem de gebelik pozitif oluştu.
öncelikle ekstra çok bir şey yapmadım. 1 hafta işten izin aldım. Evde ağır şeyler yapmadım, dinlendim. Progestanın hiç bir zararı olmaz, dışarı akmasın diye sokabildiğim kadar sokuyordum içeri hatta gebelik oluştuktan sonra da devam ettim.. Nar ın faydalı olduğunu söylemişti bana doktor ve hemşireler, tam da zamanıydı nar tükettim her akşam. Sağlıklı beslenmeye çalıştım ekstra birşey yapmadan. İnşallah pozitifi görürsün. 12. Günü bekle bence mutlaka hayal kırıklığı yaşamamak için, ben beklemiştim