Ela3466 15+4 günlük hamileyim ve kilo alamıyorum ama ben kilo almak istiyorum nasıl ne yiyebilirim nasıl kilo alırım
Bireylulmasali Ela3466 bu haftadan sonra hızla kilo alacaksın sonra kilo almak istemiyorum diye post açma 🙈🙈
Sedosunuz Ela3466 55 kilo ile hamile kaldım 37+3 8 9 kilo arası almışım ve bebek gayet iyi önemli olan bebeğin alması canım sadece karnım var bu daha kötü denge sistemin değişiyor yürüyemiyorsun 🤭
Sevil2204 Ela3466 bende 54 kiloyla hamile kaldım sonra mide bulantıları falan 5kilo verdim şimdi 26+4 haftalığım 62kiloyum daha 3ayım var herhal de 70le doğuma giderim Sende alırsın kilo canım merak etme akışına bırak 😃
Ela3466 H-melek bende nice 10 kilolar alırım inşallah 😊hala 50 kiloyum ve zayıf olmayı sevmiyorum çocuğum da iyi beslensin azcık yapılı olsun istiyorum
Ela3466 H-melek rabbim hepimize sağlıklı sıhatli hayırlı evlatlar nasip etsin 😊hepimizin gönlüne göre versin
MervErdo Ben 47 kiloyla başladım hayatım boyunca da 50nin üstüne çıkamadım şu an 26 haftalığım nasıl 13 kilo aldım bilmiyorum merak etme ben bile aldıysam o kiloyu herkes alır 😂
Ela3466 MervErdo ayy inşallah bende 49 kiloyla hamile kaldım şu anda kaç kiloyum bilmiyorum ama kilo almak istiyorum bende alırım inşallah 😊
MervErdo Ela3466 bak sana bi tarif verim hem bebeğe çok güzel kilo aldırıyo hem de senin için de sağlıklı kalori olmuş olur avakado muz bal veya pekmez ceviz badem biraz süt blender.dan geçir puding gibi oluyo onu ye uff canım çekti yine 😂😂
Ela3466 Sedosunuz benimde karnım hiç yok bebiş nerde bilmiyorum hiç 😊bende az karnım çıksın istiyorum 😊
elediyebiri Ela3466 Kendine hic Stres yapma. Herkesin bünyesi ve yeme sekli farkli. Sakin kimseyle kendini kiyaslama. Kilo alimi ve göbek görünümü icin. Mesela bana da 23. haftaya göre göbegimin kücük oldugunu söylüyorlar. Ya da hamile oldugumun belli olmadigini pek 😂
Madi Bende 16 haftaya kadar hiç almadım,korkmaya başladım ,yılbaşı tatilinde 3 gün evde kaldık ve 1 kilo aldım,almaya devam ediyorum durduramıyorum 😭
Ela3466 MervErdo ben pekmezle cevizi az önce yedim karıştırıp ama avakodonun hiç tadı yok daha çok çilek elma falan yiyorum çikolota 😂😊