Merhaba kızlar bir sorum olacak. Kulagımda sanki rüzgar esiyor ve hiç gitmiyor doktora gittim damla verdi ama oda fayda etmedi bi daha gittim antibiyotik verdi bi iki gün kullandım geçmişti bugün tekrar başladı o kadar rahatsız edici birşey ki 38+2 günlük gebeyim var mı benm gibi aynı sorunu yaşayan yada yaşamış olan tavsiyelerinizi bekliyorum 😢