Mrb kizlar bugun kontrolum vardi ultrasonda hersey normaldi nstde sancim cikti tekrr istediler tekrar girdim yine sanci cikti druma haber verdiler dogum odasina inip ciger gelistirici igneyle 2serum taktilar sancimin durdugunu soylediler erken dogum yapmam dimi cok korkuyorum🥺