Herkeste farlı etki oluyor sanırım. Ben de normalde adet ağrım çok olur hep ilaç kullanırdım ve ilaç kullanımdaysa kadar şeyin kesintisiz bir ağrı olurdu. Bu sefer adet ağrısı oldu ama daha hafif ve kesik kesik normalde farklı şüphelendim direk 1 gün gecikmede de pozitif çıktı çok şükür. Allah her isteyene hayırlı evlatlar versin