Hnf97 mansallah canım artık haftalarıni tamamladılar gelebilirler her zaman. Gelmezlerse de sezeryan oluruz kiloları çok denir çok fazla alttan dikiş atılır kesi olur derlerse yada pozisyon almazsa. Napalım şartlar neye uygunsa o olsun. Ben doktoruma güveniyorum o konuda ne gerekliyse onu yapın dedim diretmiycem normal istiyorum diye 🤗