Tazeannebaba55 Benimde tarama testim riskli çıktı doktor ambiyosentez sıvısı önerdi yaptıranlar varmı aranızda
Tugcece Ben yaptırdım 1 ay önce benimde 3 lu tarama testim riskli çıkmıştı. Çok şükür işlem gerçekleştirilirken sonrasında da bir sıkıntı yaşamadım.