Arkadaşlar merhaba 25 haftalik hamileyim. Beyaz renkli ve seffaf renklerde sunen ve yapiskan kokusuz akintim var gunluk ped koyuyorum ve gunde 1-2 kez degistiriyorum gunluk oed koymadigimda hem slipte hemde etegin altina giydigim oenye taytta islaklik oluyor bu kadar fazla olmasi normalmi birde bazen bel ve kasigimin sol tarafina ve sol bacagima cok siddetli agrilar giriyor kramo tarzi degil dayanilmaz tarza acilar oyleki uykudan uyanip agliyorum o kadar siddetli kontrolede bi kac gun var bunlar nirmal mi