Bbusraaa Madinanin-Annesi evet et tavuk balık aylarca ağzıma süremedim ama et ve tavuğu bi süre sonra tüketmeye bailadım ama balık dediğim gibi hala az
Azad41 Bende 12 haftadan bu yana Omepa vm kullanıyorum omega3 bana da kusma yaptı akşam yatarken iç dedi öyle yaptım rahat ettim. Kan ilacı , devit3 damla, bemiks, magzenyum kullanıyorum
Azad41 Bende 12 haftadan bu yana Omepa vm kullanıyorum omega3 bana da kusma yaptı akşam yatarken iç dedi öyle yaptım rahat ettim. Kan ilacı , devit3 damla, bemiks, magzenyum kullanıyorum
Damlae16 sinembursa pembe kapta değil benimki mavi Vita mom diye bir ilaç canım benimki de çok kötü içmiyorum şimdilik
Elifmstf Madinanin-Annesi 13.den beri imom kullaniyorum 18 haftalık oldum daha da devam edicekmisim. Bulantı fln yapmiyor
Ahsennurrrr Madinanin-Annesi doktorun yazdığı berbattı tadı ve kokusu kendim Mollers in aldım balık yağını
sinembursa Busra3509 yok dahada asla içmem bütün iştahımı kapattı resmen normal balık yiyebiliyordum artık yiyebilirmiyim bilmiyoeum sürekli balık kokusu alıyorum
hazal2131ds Madinanin-Annesi evet tabi ki kendisi öyle dedi. Ocean mummy de decavit vitaminlerinin bazıları var çünkü
Madinanin-Annesi Mnevvr53 mesela benim doktor 22haftamdayim daha vermedi.Yani bunun zamanimi var acaba