Khkkgthb bende kızımı 37 haftada üç buçuk kilo doğum ettim normal doğum ile 4kiloyu aşar ise kimse riski göze almıyor sezeryen ediyor haftaya doğum olur ise 3.700 doğar sanırım 4.300grm ma kadar normal doğum kolay oluyor mesela ben kızımı daha kolay doğurdum oğlum çok zayıftı zorla doğdu dikisim coktu kızımda kilolu doğdu iki dikiş atıldı kafası çok büyük olmazsa zorlamiyor her Hafta 200grm alsa iki Hafta 4kiloyu bulur bebeğin canım çatın geniş ise korkma donmus ise normal olur