dilaradurmazz Arkadaşlar büyük ihtimal sezeryan olucam bir ara burda kahve cikilota falan götüren olduğunu duymuştum bunlar önemli mi siz ne yiyecek götüreceksiniz
minnakmina dilaradurmazz kayısı kompostosu ve kahveyi duymuştum acı sert bir kahve baş agrısına iyi geliyormuş bende büyük bir ihtimal sezeryan olacam ikisini götürmeyi düşünüyorum
EsmamM18 dilaradurmazz sezeryan olacaksan eğer sonrasın da rahatça gaz çıkarman lazım. Onun için doğuma kadar her gün 1 2 çay kaşığı çörek otu yağı iç. Ve hastaneye kayısı şerbeti yap.
Zeynepreyyan dilaradurmazz anestezi vücuttan kolay atılması için anestezi uzmanları şekersiz Nescafe ya da Türk kahvesi öneriyor. Hastanede Türk kahvesi zor olacağı için en iyisi şekersiz Nescafe ikisi bir arada ya da sade olarak hangisini tercih edersen . Şekersiz olması yeterli oluyor. Bir de bol su içmek çok önemli
aylinsss dilaradurmazz kahve bitter çkolata kayısı ve erik suyu kaynatıp şişede götürcem bardakla içmesi kolay olur diye badem ceviz fındık vs ve dut kurusu incir kurusu kayısı erik kurusu koyacagım az az da süt için işe yarıyor diyorlar sizede fikir olsun
Sb123 Kuru kayısı koymayı düşünüyorum ben gaz çıkarmadan hastaneden çıkarmıyorlarmış gaz çıkarmaya yardımcı olması içinde kahve ve kayısı öneriyorlarmış kahvede getirip kafeteryadan sıcak su aalıp kullanabilirsiniz
Myssr dilaradurmazz kahve anestesiyi atmaya yardimci olur kayisi gaz ve wcye cikmaya. Hurma findik fistik enerji verir herlde