selinyslgz09_ Maviss1525 Hurafe diyorlar ama bazilari da gercek oluyor. Bu mevsimde şeftali çok zor bulur yaa kiyamam seftalili meyve suyu falan ic bari
selinyslgz09_ Zeynepreyyan Cahillik deyip insanlari aşşagi gormeniz sizin ayibiniz bence. Maksat muhabbet olsun ki ayrica yorumlari okuduysaniz çoğu kişi de işe yaramış bu sizin düşünceniz herkesin düşüncesi farkli saygi duymak en önemlisi 😊
Zeynepreyyan selinyslgz09_ gerçek olmayan şeyleri uydurup öyle olur demek cahilliktir aşağılamak değildir ve benim ayıbım niye olsun. Kendi ayıpları doğrusunu öğrenmeyip saçma sapan yok şeftali onu yapar sakız onu yapar. Cahillik değilde nedir ? Neresine saygı duyucam kendileri uydurmuş kendileri inanmış bana göre cahillik sen sayhi duymaya devam et
selinyslgz09_ Hafise Her yiyeceğin ayri bir faydasi var, insan yine de merak edip deniyor tabiki de takdir Allahin maksat muhabbet olsun diye herkesin niyeti bu yönde zaten her yediğimiz içtiğimiz sifa olsun diye 😊
Nurseza Ben bu tarz batıl inananlara inanmam ama ayva bulantıya ve mide yanmasına iyi geldiği için sık yiyorum
Zuhal6234 Minnakkannesi ayva güzelleştirdiğini bende duydum sürekli de yiyorum İnş gamzeli ve güzel olur 🥰
aysegulbey01 selinyslgz09_ banada kayınvalidem söylemişti bende yiyorum sürekli bakalım inşallah gamzeli olur kızım 🥰🙏🏼
selinyslgz09_ Zeynepreyyan Sana ters gelen posta yorum atma gibi bir zorunluluğun yok fikrini kendine saklayabilirsin inan zor bisey değil canım 😊
Tugcetugce42 selinyslgz09_ bende ayva yedim ama sürekli değil az miktarda yedim Doğumdan hemen sonra hemşire bebeğimin yanına dokunmuş çukur gibi bişey yapmış iki parmağıyla gösterdi de ne yaptığını Burda anlatamadım bebeğimin gamzesi var ☺️☺️
Tugcetugce42 selinyslgz09_ ben bana sormasını isterdim ama olsun 😂 evet eliyle birşey yaptı tuttu Gamze belki yediğim ayvalardandır artık hangisinden bilmiyorum 😃