1Dk Merhabalar bugün 7. Haftam ve doktor kontrolünde kalp atışlarını duydum bugün çok güzel bir duygu ama bir sorunla karşılaştım kese arkasında kanama varmış bu durumu geçiren var mı doktor ilaç verdi kanamayı azaltmak için onu kullanıcam
1Dk Sita3434 evet iğne ve progestan kullandım suan 13. Haftadayım risk kalkmış bebeğin durumu iyi dedi doktor hep dinlendim 3 ay boyunca ağır iş yapmadım çok dikkat edin
portakalcice Bende de var , çok şükür kanama hiç olmadi fakat doktorum iğne ve progestan verdi. Geçmesine çok sevindim bizim de geçer inşallah.