Tugba61- Wbc neu# mono# fotoğraf yükleyemedim ama kızlar bu değerlerim yüksek çıkmış doktora haftaya cuma göstericem kontrolde anlayan varsa yorum yapabilir mi ?
Tugba61- melisaa96 bebeğe zararı olmaz inşallah bugün keseyi gördük haftaya kalp atışı için çağırdı doktor bide tahlil ve testler istedi bu tahlilleri aile hekimi yaptı bacağımda enfeksiyon var diye