figuenn alıyorlarmış canım sezeryan da zor oluyor tek başına 1 gün yatış deniyordu pandemi diye 2 gün olmus tekrar ama hasta durumuna göre değişir herşey bende 36 hafta içindeyim 2.sezeryanım olacak ancak eşim kalabilir refakatçi oğluma annem bakacak kimse yok başka odalar tek deniyordu 2 kişiliklerde nasıl olacak bilmiyorum