SymDnz Selamlar son trimesterda uyku olmaz diyorlardı ama bende tam tersi 32. Haftadayım aşırı uyku ve sersemlik hali var hiçbişey yapmak istememe sürekli yatma gözlerde ağırlık artık korkmaya başladım böyle olan var mı ?
sue92 SymDnz aynısı birkaç haftadır bende de var. yemek yapmayı geçtim, olan yemeği ısıtmaya dahi halim yok🤷🏻♀️ Ağırlık var üzerimde. 35+1’in şu an
Mennu SymDnz kesinlikle bende 34 e girmek uzereyim oyleyim. Vee işin garip yanu uyku hali sersemlik var ama adam gibi gözünü kapatip deliksiz uyuyormusun dersen hayir 🤷♀️
brccgzll SymDnz bende 31. Haftamdayim 4 gundur yatip kalkarlen bas donmesi ayaktayken sersemlik var birde gozlerimde hep agirlik var uykum var gibi bende korktum ama hamilelikten herhalde
SymDnz sue92 ay bende artık evham yapmaya başladım anormallik bende mi diye demek ki olabiliyor 💆🏼♀️
Mennu SymDnz evet ama maalesef 🙈 zaten bazen karnima tekmelerde uyaniyorum ondan şikayetim yok gerçi en azindan benimle olduğunu anlıyorum bebegimin 😍
SymDnz Mennu Ay çok şükür hareketlerini eksik etmesin Rabbim iyi olduğunu biliyorsun hiç olmazsa için rahat oluyor 💕