Omur_deniz25 Kızlar merhaba 34 haftalık hamileyim bı kaç gündür bebeğim hareket ederken canım yaniyo onun dışında herhangi bi ağrım sizim yok ama bebeğim tekmelerken yada dönerken karnım aciyo nazende kaburgalarimin altına gelip oraya vuruyo sizinde böyle mi gecem gunduzume karıştı uyutmuyo beni geceleri karnımı ovalayip sakinleştirmeye çalışıyorum o zaman da elimin altına gelip orda kaskatı oluyo sanki ilk gebeliğim acaba bı problem mi var doktoruma söylemeliyim?
ssnnmmm Omur_deniz25 dün geceden beri bişey oldu normalde çok hareketli değil ama gece 11den beri sürekli sert tekmeler yiyorum
ecembugra53 Omur_deniz25 ayaklarıyla vuruyor canm dayıyor kendini hepsi normal sertleşmesi normal değil kasılmayı gösterir sancın olursa dayanılmayacak doktora git hemen
Elsiva Omur_deniz25 selam canim, benimkide çok hareketli ve canimi yakiyor hareketleri dr sordugumda normal artik bunlar dedi. Ama sen sertlesiyor falan diyosun onu bilmiyorum 🤷🏻♀️
Minikkusum_ Omur_deniz25 magnezyum kullaniyormusun benim de öyle olurdu magnezyum kullanmıştım kasılmalar icin
ozgeetpc ssnnmmm benim de geçen hafta 33. Haftamda 2 gün boyunca uyumadı sürekli kasildi gece gündüz ne kendi uyudu ne beni uyuttu kesin bişeyler yapıyor içerde diyordum ki 34. Haftada doktora gittim doğum pozisyonu almış baş aşağı dönmüş. Sonraki günlerde biraz daha hateketsizdi mesela bazen bi gün bi günü tutmayabiliyor
Gokmer Benimki uyumuyor, durmuyor. 4 gündür her hareket ettiğinde bağırıyorum resmen acıdan. Dün videosunu çektim bildiğin ayak vuruyor ordan oraya sürtünüyor. Çok bariz belliydi. 33. Haftam bitmek üzere benimde.
Aylayla Omur_deniz25 benimde 34 haftalık regli ağrısı gibi karnım ağrıyor kasıklarım ağrıyor yalancı sancıymış bunlar ve karnım sertleşiyor buda kasılmaymış bebek ve rahim kendini doğuma hazırlıyormuş endişe edicek bir durum yok benimde üçüncü gebeliğim ama üzerinden 11 sene geçtiği için bende unutmuştum doktoruma sordum o söyledi bol bol dinlenmen gerek
ssnnmmm ozgeetpc 30.haftada doğum pozisyonu almıştı hatta kafasını tam kanala dayamış sansın başlarsa acil gel demişti doktor şimdi tekrar döndü herhalde 😂
Aylayla Omur_deniz25 kasılmalar için banada magnezyum takviyesi verdi doktor ama çokta faydası olmadı
Kizimveoglumm Omur_deniz25 36+3den selamlar aynı şeyleri yaşıyorum 😊🥰 tek can yakmaları böyle olsun rabbim sağ salim kavuştursun hepimizi 🥰
Busraturkmenn1 Omur_deniz25 bebek toplanınca yapılan en büyük yanlış ovalamakmış. Geçen hastaneye gittigimde ebeyle konusurken yaptigimi soyledim sakın yapma dedi. Rahim kaslarını rahatlatıyor ve dogumun baslamasini sagliyormus. Bende yeni ogrendim sizde yapmayin bide haftaniz kucuk🙏
Hilalsny Omur_deniz25 ben 31 haftaligim ve 1 2 haftadir ozellikle ayni dedigin gibi canimi acitiyo resmen karnimda surtunerek ilerliyo gibi :)
karabc 28.deyim erken doğum riskinden yeni çıktım hastaneden tansiyon ilacı ile tutmaya çalışıyolar ama benim kız durmuyor 2 gecedir hiç uyumadım ağlıyorum artık herkes şöyle iyi şöyle rahat hamilelik diyor 5 ay kustum şimdide uykusuzluk ben anlamadım vallahi😅😅
karabc Omur_deniz25 az kalmış sizin inşallah rahatça doğum yaparsınız ben 25. Haftamdan beri sürünüyorum resmen ilaç kullanmaktan sersem gibiyim
Evremka Bizde 34 haftalık olduk aşırı hareketliyiz ama daha çok kasılma ve karnımda sertleşme oluyor sürekli. Buda beni korkutuyo 3gün önce doktora sordum bir sıkıntı yok dedi magnezyum verdi kasılmalar için ama içim hiç rahat değil aşırı sertleşiyor.