Arkadaşlar doktorm benden ikili tarama testi istedi ve gittiğim hastane de yapılmıyor merkezi alan da özel hastane de varmış ve bize çok uzak düşüyo ve çoğu insan da yanılma payına denk geldim . Kendilerini de bebeğide çok büyük strese koyuyorlar Bebek sağlıklı doğuyo bende yaptırmak istemiyorum doktoruma nasıl söylesem bu durumu 🤷♀️