Kvsr-klm gönlünün rahat olması için bı doktora git istersen ama bunlar normal ağrılar bebiş buyuyo kendine yer açmaya calisiyo 34 haftaligim şuan benimde çok ağrım oluyo oğlum hareket ederken bazen ağlayacak duruma geliyorum doğumdan sonra hepsi geçecek inşallah biraz daha sabır annesi haftan ilerledikçe ağrıların articak bol bol dinlenmeye çalış