Gamze23_65 Merhaba ben 6+1 im düşük riskim var sürekli kahverengi akıntım oluyor akıntıdan dolayı namaz kılabilir miyim bilgisi olan var mı
Minnosunannesiii Gamze23_65 özre giriyor canım kendini yormadan eğilip kalkmadan kıl rabbim sana bağışlasın inş
[silindi] Gamze23_65 adet ve lohusalık kanaması dışındaki lekelenmeler namaz kılmaya engel değil her namaz vakti tekrar abdest tazelemen gerekir nide malum iç giyimi sık değiştirmem gerekir ancak düşük riskin varsa oturarak kılsan senin için daha iyi canım
Madinanin-Annesi Gamze23_65 Allah her seyi gorendir bilendir.Sen bekle cocugun rahminde iyice kalsin en azi 3ay bekle.Doktor her wey iyi derse oturarak bir sandalyede kila bilirsin.Kendine bebege eziyyet etmen gunah zaten.
Gamze23_65 Madinanin-Annesi zorlanirsam öyle yaparim.tabi ama namazsizda huzursuz oluyor insan belkide en çok bu dönemde namaz kılıp dua etmeliyiz herkes oturarak sıkıntı olmaz demiş inşallah olmaz
Asude967 Gamze23_65 hamilelik boyunca gelen kan özüre giriyormuş kılabiliyoruz Canım benimde gelmişti araştırdım