Asya71 bende 33+3 deyim, 30.haftada sancım oldu,açılma yoktu, iğne serum ilaç durduruldu,ciğer geliştirici de yapıldı hastanede, şimdi evde sürekli yatıyorum, haftalık prolutron iğne vuruluyorum, günde 2kez progestan fitil kullanıyorum, bakalım Çarşamba kontrol var ne diycek doktorum. Doğarsa ne olur diye düşünmek yerine elinden geldiğince dinlen canım düşündükçe moral bozuluyor ve moral bozukluğu da etkiliyor bebeği, inşallah sağlıcakla zamanında kucağımıza alırız bebeğimizi🙏🏻 Yorum yapacaklar için de bence ne olur kısmına olabilecek olumsuz şeyleri yazıp moral bozmayın kızlar