Merhabalar geçenlerde bir post okudum 10 . Haftaya kadar bir çok kişi bebeğinin kalbinin durduğunu yazmış ve bunu hissetmediklerini herhangi bir belirti vermediğini falan söylemiş , anne adayı olarak endişelendim 1 aydırda pandemiden dolayı doktora gitmemiştim 12 . Haftada gidicektim ama göremediğim için bebeğimi dahada endişelendim randevu aldım yarın doktora gidicem , ama içim içime sığmıyor , olumsuzluklardan etkilenmek istemiyorum yinede içimden gitmiyor düşük tehlikemde olduğu için dahada hassasızım sizce kalbi dursa yada sağlıksız gelişse nasıl belirtiler gösterir benim gibi endişeleneniz varmı ? Bu arada herhangi bir sorunumda yok neden böyle oluyorum anlamıyorum