deryaaytaccc Merhaba dün doktor a gittik bebeğimin başının yarısı kanala girdiğini söyledi doktorum bu arada 37+5 günlüktük gittiğimizde bizimle aynı durumu yaşayan var mı ortalama kaç gün sonra doğar sizce oğlum 👀🤲🏻
Mom-2 deryaaytaccc ilk hamileliğimde kanala girdikten iki hafta sonra doğum yapmıştım 37 de girdi 39da doğum yaptım sağsağlim bir avazda kucağına Alırsın inşallah 🤲🏻
Cansufeyzam deryaaytaccc ben kızıma hamileyken doğumdan 4 gün önce kanala girmişti yani 4 gün sonra doğum yapmıştım o zaman 39+4 düm doğum yaptığımda şuan hamileyim 39+4 oldum ama pazartesi gittim başı girmemiş bile Bi umut bekliyorum 😔
deryaaytaccc Mutlubirannee Merdiven çıkmıştım çok fazla bir gün öncesinde sonrasında kuyruk sokumumda ağrı ve ağırlık hissetmeye başladım doktoruma gidince de kanala girdiğini öğrendim
deryaaytaccc Mom-2 amin teşekkür ederim inşallah 1 hafta sonra tekrar kontrole gideceğiz bakalım ne durumdayız 🥰
LamiyaCetinkaya 38+0da aşırı bel ağrısından dolayı kontrole gittim bebek kanala girmiş gelmeye hazır bile dedi doktorum. Şuan 38+3üz bekliyoruz🤷
deryaaytaccc Cansufeyzam yaaa 4 gün mü 👀👀👀 inşallah bir an önce girer bebeğin yoluna ☺️Bol yürüyüş ve merdiven diyorum o zamansa ☺️😂
LamiyaCetinkaya deryaaytaccc Yani bu hafta içersinde doğar dedi doktorum ama bebeği kanala inip 2-3 hafta sonra doğuranlar da olduğu için pek umutlu değilim açıkçası 😂
2melek_annesii deryaaytaccc 37 girdi oglum ama 39 da tansiyonum yükselince suni sancıyla baslattılar dogumu 😂
LamiyaCetinkaya deryaaytaccc aynen öyle canım ya en ufak bir hareketsizliğinde kafayı yiyorum birşey mi oldu diye.. O sağlıklı olsun da ne zaman isterse o zaman doğsun 🌼
Mahbuss deryaaytaccc 36+2 de gittik doktor başı baya aşağıda dedi nst de sancı çıktı şuan 36+4 deyiz ama bana bir kaç hareket yap sancıların başlasin artık dedi ben heyecan soramadım 😀 sanırım squat felan yapmamı istedi bende bol bol temizlik yapıyorum 😂😂
Mahbuss deryaaytaccc inşallah sağ salim gelir miniğin sizin haftaniz iyi doğum için Benim biraz erken şimdi keşke doğsa diyorum bı yandanda anne karnında ne kadar dursa o kadar iyi son zamanlar çok endişeli geciyor artık hareketler azaldı ağrılar arttı hep bir vesvese var içimde 🤦 Değişik bişey oldum sürekli vücudumu dinleyip duruyorum doktor öyle dediğinden beri 🤭
deryaaytaccc Mahbuss benim de 35+5 te suyum gelmişti O zamandan beri beklemedeyiz anne karnında 1 gün bile çok değerli gerçekten 🤲🏻