Demirkol ağrısız da olabiliyor canım. Bende nisan ayında düşük yapmıştım karnımın orta kısmına bıçak sağlanır gibi yarım saat 40 dk süren bi ağrım oldu sonra 1-2 damla açık renkli kanama 2 saat sonra da parlak kırmızı az bi kanama oldu. Bir sonraki adetime kadar ara kanamalarım oldu,yaklaşık 1 ay 45 gün sonra reglin başlıyor genelde. Çok geçmiş olsun zor bir durum yaşayan bilir ama şuna sevin sağlıksız olduğu için seni zora sokmadan gitti meleğin ☹️ En kısa zamanda sağlıkla yeniden hamile kalırsın inşallah 🙏