Minnosunannesiii Burcinisp88 Allah yardımcımız olsun leblebi önerdi biri tuzsuz bide susam canım ben onların üstüne rahatladım valla
Burcinisp88 Minnosunannesiii bugün doktora sordum. Zorda kalırsan renee al dedi. Bakalım. Bi kaç hafta daha idare edeceğim
E-K-D Minnosunannesiii kaç haftalıksınız bende de dün akşam felaket oldu gece uyuyamadım. Sonra rezene yaptım içtim yastığımı biraz dikleştirip gözlerimi kapattım uyumuşum rahatlattı demekki sizde aktardan alıp için deneyin bi isterseniz belki iyi gelir
Bbernakocabas Minnosunannesiii bı çay bardağı soğuk süt hemen kesiyor benimde midem çok sorunlu sadece bu şekilde duzeliyor
Tugcetugce42 Minnosunannesiii doğal denemedim ama renni duo diye bir ilaç var bende hamileliğimde kullandım doktorum yazmıştı o kadar rahatlatıyor ki anlatamam tavsiye ederim doktorunuza sorun tabiki genede ne olur ne olmaz