Balinannesi2116 12. Haftada sormuştum ben doktorum erkek olma ihtimali biraz daha yüksek demişti. 16 da kız olduğunu öğrendik. Eşimde ben de kız istiyorduk zaten erkek olma ihtimalini bi türlü kabullenememistik. Tavsiyem doktorunuz kesin fikrini söylemeden sormayın insanın kafası daha çok karışıyor. Kız olduğunu öğrendikten sonra detayliya kadar acaba bi yanlışlık var mıdır diye tereddüt ettik alışveriş bile yapamamistim😊