Dun sizinti seklinde suyum geldi sandim acile geldik aksam ustu suyum gelmemis ama su fazlaligim varmis riskli diye dogum yapilmali yatis yapalim dedi doktor. Direkt dogumhaneye aldilar 7 saat bekledim nst sancilar cikiyo ama hissetmiyorum acikligima bakiyolardi surekli hic yok. Gece 2 de servise gonderdiler bugunde burdayim ne dogum var ne baska bisey. Suni vs bi takviye verilmiyo ama riskli durumun deniliyi ve her doktor da farkli bisey soyluyo. Kontrollerime gelirken beklentiyi fazla tutmusum bi bilgi verilmeden 2 gundur bekliyorum 😔😔😔