Askiletotomsu tabi ki acıyı yani acimiyo desem yalan çünkü deri kat kat yani ve ameliyat nede olsa sadece dikişler acimio bence içerden bı acı var yani adet ağrısı cekiyo gibiyim şuan bide oturur kalkarken bı tık acı var😥 kimseyi korkutmak istemem ama benim en çok ağrıyan yerim sırtım oldu yani omuzumda inanılmaz bı ağrı var iki defa ağrı kesici vurmak zorunda kaldılar sıcak su torbasiyla geziyorum suan