Arkadaşlar forumda okuyorum genelde doğumda 10 kg civarı gittiğini söylüyorsunuz ,ben kg lü hamile kaldım ve 8 kg civarı aldım kontrollü gidiyorum ,bende doğumdna sonra 8 -10 kg kaybedermiyim acaba ,çok kg almadan hamileliği tamamlayp doğumda bu civarda kg veren varmı ?