Kızlar merhaba birşey sorcam. Bu Şeker yüklemesi doktor tarafından gittiğin hastanede mi yapılıyo yoksa sağlık ocağında. Yarın kontrolüm var doktorum aç karına gel test yapılcak dedi. Ama sabah bi arkadaşımla konuştum beni sağlık ocağına gönderdiler yükleme için dedi. Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi