Merhaba anneler ilk gebeligim son 8 günümü kaldi dün kontrole gittim ve bebeğimin boynuna iki kez kordon dolanmış normal istediğim icin 41 e kadar bekleyebiliriz dedi doktorum fakat kordon beni çok korkutuyo boyle bisi başına gelen bilen varsa lütfen beni bilgilendirebilir mi