Fatma2277 26 haftalık hamileyim, sabah ezanında ayıptır söylemesi lavaboya kalkıyorum, gelip yatınca 3 gündür karnıma çok kötü agrı giriyor. Gece uyutmuyor. Sebebi ne olabilir başına gelen var mı
Eddii Fatma2277 bende 27 haftalığım gece uyanınca bende ağrı hissediyorum karnımda sanki üstüne yatmış gibi.
Yrnokty53 Fatma2277 benimde kacgündür agrıyordu karnım doktor normal karın agrısı filan dedi bana bugün gittim hatta doktora
Kvsr-klm Fatma2277 bende öleyim 24 haftalıgım sankı göbegimin üstüne yatmısım gıbı kasıklarım felan cok agrıyo
Atalay14s Bende aynı durumdayım 20. Haftadayım , benim en başından beri ağrılı geciyor insan tedirgin oluyor gercekten 😬
Fatma2277 Atalay14s bir tek bende olmadığına sevindim kaç gündür kara kara düşünüyordum bişey mi oluyor acaba diye
Yrnokty53 Fatma2277 benimde aynıydı emin ol normalde kontrolum öbür haftaydı dayanmadım ama doktorum karındaki agrın bebekle değil senin beslenmenle hazmedemenle alakalı dedi uyutmıyacak bir agrıydı kacgündür cektigim ve haladaha cekiyorum bazen geciyor ama genelde yattıgımda agrı daha fazla oluyor bende
Fatma2277 Busra3509 karnın alt yanlarını ve mide bitişinin olduğu yeri gösterip rahmin burası dedi buralarda agrı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Fatma2277 Kvsr-klm rahim ağrısı olabilir mi benim kasık değil üst tarafta ağrı oluyor bugün doktorum rahim kısmında ağrı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi
Berensmom 23 haftalığım benm de gece kalkınca genel karnım ağrıyor böyle sancı ve batma gibi oluyo ayağa kalkıyorum dolaşıyorum 1-2 dk ya geçiyor. Genelde gaz ağrısı gibi sanrm.