Arkadaşlar merhaba dün şehir hastanesi kontrolümde pernitalog ve doğum doktoru fl hl de 3-4 hafta uyluk kısalığı gördüler. Geçen hafta kendi özel doktorumda bu kısalık riskli seviyede değildi. Böyle bir durumla karşılaşıp doğum yapan var mı aranızda? Biz nifty test yaptırdık 21. Haftada temiz çıktı ama iskelet rahatsızlığı olur bu da o testte çıkmaz dediler. Bunu yaşamış ve bebeği sağlıklı doğan birilerinin yorumuna ihtiyacım var