Merved91 Kızlar selam, 26.haftamdayım sabah uyanınca farkettim iki göğsümden de birer damla süt gelmiş. Doktorumu aradım biraz erken ama sıkıntı yok normal dedi. Böyle erken süt gelen bar mı acaba ister istemez stres yaptım şuan 😔
Elbet-birgun-kavusacagiz Merved91 hic stres yapmayin doktorunda normal demis. Kesilir geri ama siz sıkmayin
PelinK Merved91 çok normal canım benim de 6. Ayımızda gelmeye başladı hiç oynamadım hatta çevremdekiler aman sus nazar değer kimseye sakın söyleme demişti 🤣🤦🏻♀️
Yagmurbegum Merved91 canım ilk gebeliğimde benimde geliyordu o haftalarda bır basladı doğuma kadar nerdeyse hemde öyle bir damla seklindede değil sütyen yoksa penyede baya belli olurdu. Bir sıkıntı olmadı 40+5 de doğurdum 😂 sıkma elleme yeter.
Ebru2403 Merved91 bendede gelmişti canim😊ama doktoruma söylemedim hiç o bebeğin ilk sütü falan dediler öyle telaş fason da yapmadım şimdi 29 haftalık oldum uzun süredir gelmedi daha
Merved91 PelinK yaaa yengemde öyle dedi sütün bol olcak demekki diye ama erken doğum olur diyenlerde var allah korusun çok ufak daha ondan korktum canım ama sağol rahatladı içim şimdi sende söyleyince 🙏☺️
Merved91 Yagmurbegum yaa çok sevindim o zaman baya güzel bir zamanda doğurmuşsunuz ne güzel darısı başıma 🙏🙈
Merved91 Ebru2403 bende takip edicm bakalım inş gelmez daha biraz panik atak var bende herşeyi sormadan edemiyorum 🙈
Fatma2277 Merved91 süt değil ama göğüslerimin üst tarafına elimi biraz sürsem bile şeffaf sıvı geliyor ufak ufak damla halinde. Kolostrummus sanırım o
Buketg13 Merved91 28.haftamda benden de gelmeye başladı canım bende doktoruma flan söylemedim. 31 haftalık hamileyim şuan hala geliyor kendiliğinden akmıyor ama çok hafif dokununca sıkınca dolu dolu geliyor arada kontrol etmek için bakıyorum normalde sıkmıyorum
Merved91 Buketg13 demekki normal haftalar ☺️ İnş erken doğum riski falan olmasında gerisi mühim seğil 🙏teşekkür ederim
sukran97 24 haftalığım süt deil benden sarı sıvı geliyo bildiğiniz baya geliyo hemde normalmiş ama galiba kiminin erken gelebiliyormuş
Merved91 sukran97 bende süt mü sarı sıvımı onu bilemedm gece gelmiş çünkü. Sabah uyandığımda gördüm leke şeklinde bakalım inş devam etmez 🙏
Rabia30-Adem Merved91 benim 22 hafta da gelmeye başladı. Ama sakın sıkma rahim de kasilmaya yol açıyormuş
Merved91 Rabia30-Adem işte ondan korkuyorum bende bide psikolojik olarak olmuyosa bile olur gibi hissederim ben şimdi 🙈
Gizem_ar Benden de 23-24 haftaydım sanırım gelmeye basladı 33üm hala geliyor telaş yapcak bişe yok sıkma yeter cok değerli ilk süt 🤗
Badekaya Merved91 benim 12 inci haftadan beri şeffaf sıvı geliyor suan 31 haftaligiz artik sarimsi süt akiyor bazen doktora sordum sakin sıkma kendi haline birak erken doğum riski yaratabilir sıkarsan dedi dikkat et yani sıkma göğsünün üstüne yatma rahat birakman lazim
Ebru2403 Merved91 Bisey olmaz Allahın izniyle o sut gelebiliyormus ilk değiliz yani doktoruna yine devamlı devamlı sürekli.gelurse sorarsin